DUK
Gaukite atsakymus į aktualius klausimus
Nerandate atsakymo, kurio ieškote? Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda dabar.
Prisijungus kaip įmonės administratorius, savo profilyje galite paspausti "Užsakymų istorija" ir rasti mygtuką "Atsisiųsti sąskaitą faktūrą". Sąskaita faktūra kiekvieną kartą susigeneruoja paskutinę mėnesio dieną.
Kas yra Seatisfy?Seatisfy yra maisto pristatymo paslauga, kuri pristatyto skanius ir sveikus patiekalus iki pat klientų durų.
Kaip veikia Seatisfy?Klientai gali užsisakyti patiekalų iš Seatisfy svetainės arba mobiliosios programėlės. Gauti užsakymai apdorojami, suruošiami ir pristatomi iki kliento durų.
Ar mano vietovėje galima užsisakyti iš Seatisfy?„Seatisfy“ šiuo metu pristato tik Klaipėdos mieste.
Ar Seatisfy siūlo bekontaktį pristatymą?Taip, „Seatisfy“ siūlo bekontakčio pristatymo galimybes, kad užtikrintų savo klientų ir pristatymo kurjerių saugumą.
Ar per Seatisfy galiu užsisakyti maisto pristatymą grupei ar ypatingai progai?Taip, Seatisfy siūlo maitinimo ir grupinio užsakymo galimybes vakarėliams, susitikimams ar kitiems renginiams. Klientai gali susisiekti su Seatisfy klientų aptarnavimo komanda, kad pateiktų didelius užsakymus.
Ar Seatisfy siūlo kokių nors nuolaidų ar akcijų?Seatisfy savo klientams retkarčiais siūlo nuolaidas ir akcijas. Klientai gali patikrinti Seatisfy svetainę arba socialinių tinklų paskyras, kad sužinotų naujausius pasiūlymus.
Kaip sumokėti už Seatisfy užsakymą?Klientai gali sumokėti už Seatisfy užsakymą kreditine arba debeto kortele, grynaisiais pinigais, arba sudaryti paslaugos tiekimo sutartį ir individualiai sutarti atsiskaitymo sąlygas.
Ką daryti, jei kyla problemų dėl Seatisfy pristatymo?Jei kyla problemų dėl Seatisfy pristatymo, pvz., trūksta prekių arba maistas jūsų netenkina, turėtumėte susisiekti su Seatisfy klientų aptarnavimo komanda. Jie padės greitai išspręsti problemą.